UWV dienstverlening

Optimaliseer de dienstverlening door te luisteren naar een panel

Behoefte

UWV heeft de afgelopen jaren grote veranderingen doorgevoerd. Zo worden steeds meer werkzoekenden via online dienstverlening  ondersteund. UWV wil de dienstverlening de komende jaren optimaliseren en vooral ook personaliseren. Luisteren naar hun klanten is daarbij essentieel.

Aanpak

Om klanten actief te betrekken bij de bedrijfsvoering van UWV en met hen structureel de dialoog aan te gaan, heeft de organisatie in nauwe samenwerking met MWM2 met gebruik van Crowdtech technologie het ‘UWV Panel’ opgezet. Bij de aanvang is een uitgebreid programma met kick-off sessie georganiseerd waarin het UWV Panel aan een brede afvaardiging van de organisatie is gepresenteerd. 

Inzichten

Het UWV Panel verschaft doorlopend inzichten in de ervaring van werkzoekenden met diverse aspecten van de UWV dienstverlening.  Bovendien levert het Panel een positieve bijdrage aan het imago van UWV omdat er goed naar werkzoekenden geluisterd wordt en UWV de resultaten ook regelmatig terugkoppelt aan zijn panelleden. 

Melvin-B-crowdtech-n.jpg

Meer informatie


Melvin Bechan

m.bechan@mwm2.nl
×

Community

Met Crowdtech Community nemen community- of panelleden op een online platform deel aan discussies, chats, polls en survey's. Op visuele en intuïtieve wijze geven zij waardevolle inzichten.


Lees alle cases en nieuws over Community
×

Dialogue

Dialogue is voor kwalitatief onderzoek. Community- of panelleden nemen deel aan discussies, chats en polls. Op visuele en intuïtieve wijze geven zij waardevolle inzichten.


Lees alle cases en nieuws over Dialogue