header nieuwe medewerkers

Divya Bhoelai en Jefry Wierenga stellen zich voor

Op 1 mei zijn Divya Bhoelai en Jefry Wierenga bij Crowdtech gestart. In vijf vragen stelen we onze nieuwe collega's graag nader aan je voor: 

new colleagues


Wat is je functie bij Crowdtech?

Divya: "Helpdeskmedewerker. Dit houd in dat ik opdrachtgevers ondersteun als ze problemen ondervinden met onze technologie".

Jefry: "Sales manager. In deze rol ben ik verantwoordelijk om de afdeling commercie verder te ontwikkelen. Daarnaast ga ik me bezig houden met het versterken van de relatie met bestaande licentiehouders en het werven van nieuwe relaties"


Waarom heb je voor Crowdtech gekozen? 
Divya: "Ik heb voor Crowdtech gekozen, omdat ik de combinatie van technologie en marktonderzoek erg interessant vind. Maar ook omdat Crowdtech heel veel verschillende opdrachtgevers uit verschillende sectoren en branches bedient. Daardoor kom ik ook in contact met veel verschillende mensen en daar zie ik naar uit"

Jefry: "Omdat Crowdtech innovatief  is en een leuke bedrijfscultuur, heeft. Daarbij zie ik nog veel mogelijkheden om de komende jaren samen met het team de organisatie verder te ontwikkelen." 


Wat is je affiniteit met marktonderzoek en/of met technologie?
Divya: "Ik heb altijd wel een voorliefde gehad voor technologie. Van kleins af aan ben ik al geïnteresseerd in hoe apparaten werken. Naar mate ik ouder werd wilde ik er meer over weten. Wat is er voor nodig om goede technologie en een bijbehorende service te kunnen leveren? Nu leer ik er alles over".   

Jefry: "De afgelopen 12.5 jaar heb ik gewerkt voor Sizo-solutions BV (onderdeel van FD mediagroep) binnen het domein Marketing Intelligence. Ik heb klanten met zeer grote doelgroepen geholpen om met behulp van data,(zoals, analyses op het gebied van klantsegmentaties, marketingdatabases, voorspelmodellen, IP-adressen en cookies) succesvoller te zijn in hun marketing en sales." 

Waar verheug je je het meeste op in je nieuwe functie?
Divya: "Ik verheug mij het meeste op de verschillende mensen die ik aan de lijn zal krijgen of die ik per e-mail ga helpen. Iedere klant is natuurlijk anders, dit zal inhouden dat ik zelf ook zal moeten groeien om onze klanten zo goed mogelijk te helpen."

Jefry: "De eerste klantgesprekken face-to-face en natuurlijk een eerste mooie nieuwe samenwerking en/of uitbreiding daarvan". 


En tot slot: hoe is het om in coronatijd bij een nieuwe werkgever te starten?
Divya: "Het is zeker anders om in deze tijd te starten bij een nieuwe werkgever. Normaal gesproken leer je iedereen face-to-face kennen en nu via een beeldscherm. Maar tot nu toe loopt alles wel lekker. Ik word van alle kanten geholpen met inwerken, dus ik kan nergens over klagen!" 

Jefry: "Dat is om meerdere redenen bijzonder. Allereerst omdat ik 12.5 jaar bij mijn vorige werkgever heb gewerkt. Maar ook om verwelkomd te worden met een prachtige bos bloemen in een verder leeg kantoor en te zien dat en de werkplek alvast is ingericht, voor wanneer we vaker op kantoor kunnen gaan werken. En ja het inwerken vraagt van iedereen een stapje extra, maar dat komt zeker goed" . 

Wouter-b-crowdtech-kleur.jpg

Meer informatie


Wouter Bos

w.bos@crowdtech.com
×

Over ons

Crowdtech ontwikkelt en levert technologie voor marktonderzoek. Het Crowdtech Research Platform is een all-in-one oplossing voor zowel kwalitatief als kwantitatief online onderzoek. Meer dan 300 organisaties maken gebruik van de technologie van Crowdtech.


Lees alle cases en nieuws over Over ons