AH Panel

Hoe het grootste Crowdtech panel ook oog voor de kleintjes heeft

Behoefte

Albert Heijn wil door middel van een klantenpanel frequent en beter naar zijn klanten luisteren. Belangrijk daarbij is dat er klanten van alle 900 winkels aan het klantenpanel deelnemen, zodat voor iedere winkel feedback is

Aanpak

Samen met Albert Heijn heeft MWM2 met gebruik van Crowdtech technologie dit grootste klantenpanel van Nederland opgezet. Ruim 90.000 klanten nemen iedere 2 maanden deel aan een klanttevredenheidsonderzoek waarin zij hun mening kunnen geven over hun winkel. AH koppelt deze resultaten terug aan de afzonderlijke supermarktmanagers/bedrijfsleiders, zodat zij met concrete verbeterpunten aan de slag kunnen.  

Inzichten

Albert Heijn krijgt dankzij het Research Panel inzichten op winkelniveau. Resultaten worden naar alle panelleden gecommuniceerd en er worden zelfs resultaten in winkels gepubliceerd (met infographics van MWM2). Hiermee geeft Albert Heijn blijk dat er goed naar de panelleden en klanten geluisterd wordt. Hiermee versterkt Albert Heijn haar merk en de relatie met klanten.

Melvin-B-crowdtech-n.jpg

Meer informatie


Melvin Bechan

m.bechan@mwm2.nl
×

Community

Met Crowdtech Community nemen community- of panelleden op een online platform deel aan discussies, chats, polls en survey's. Op visuele en intuïtieve wijze geven zij waardevolle inzichten.


Lees alle cases en nieuws over Community
×

Dialogue

Dialogue is voor kwalitatief onderzoek. Community- of panelleden nemen deel aan discussies, chats en polls. Op visuele en intuïtieve wijze geven zij waardevolle inzichten.


Lees alle cases en nieuws over Dialogue